ابراهیم قاسمپور:اگر اصرار كنند مثل چوب خشك روی نيمكت می‌نشينم

سرمربي مستعفي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر هيات مديره من را مجبور به ماندن كند مانند چوب خشكي به روي نيمكت مي‌نشينم.

ابراهيم قاسمپور اظهار كرد: من با صنعت نفت قرارداد دارم و تا مشخص شدن وضعيتم مجبور هستم كه با تيم باشم. به همين دليل با تيم به تهران آمدم. منتظر تشكيل جلسه هيات مديره هستم تا وضعيتم مشخص شود اما، هر مربي كه استعفا مي‌دهد حتما كارد به استخوانش رسيده و كسي كه با استعفا مخالفت مي‌كند حتما ديدگاه جديدي داشته است. بايد در جلسه با هيات مديره دليل مخالفت با استعفايم را سوال كنم.

وي افزود: من اهل همين شهر هستم و مشكلات باشگاه را مي‌دانم. اين را هم مي‌دانم كه همه تيم‌ها مشكل دارند. اما، مشكل من بي‌صداقتي است. من روي حرف مديران باشگاه حساب كرده‌ بودم اما، آنها من را ضايع كرده‌اند. اگر آنها مي‌گويند مشكلي در فوتبال آبادان وجود ندارد حاضر هستم تا با آنها مناظره كنم؛ اگر قرار باشد مشكلات همچنان ادامه داشته باشد در تيم نمي‌مانم. ولي اگر بخواهند حقي از من اجحاف كنند و به دليل اينكه قرارداد دارم من را مجبور به ماندن كنند تنها مانند چوب خشك روي نيمكت مي‌نشينم

وي افزود: اميدوارم هيات مديره با استعفاي من موافقت كند چرا كه من ديگر انگيزه كار كردن ندارم و مطمئن هستم صنعت نفت نمي‌تواند با من نتايج خوبي كسب كند

منبع: پارس فوتبال

برچسب‌ها:

یک پاسخ to “ابراهیم قاسمپور:اگر اصرار كنند مثل چوب خشك روی نيمكت می‌نشينم”

  1. ناصر Says:

    سلام خدمت همشهریان عزیز
    باز شما خوبه تو آبادانید جلو غریبه ها و کسانی که تا دیروز فوتبال نداشته اند
    رو در رو ضایع نشده اید.
    صنعت با این بازیها و نتایجی که داره میگیره ما را جلو این شیرازیها خراب کرده باور کنید خیلی سخته.
    یه فکری بکنید .

پاسخی بگذارید

