سپاهان برابر صنعت نفت متوقف شد

تيم فوتبال سپاهان در هفته شانزدهم ليگ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت با نتيجه تساوی متوقف شد.

ديدار تيم هاي صنعت نفت آبادان و سپاهان در اولين مسابقه از هفته شانزدهم ليگ برتر در ورزشگاه تختي آبادان برگزار شد و در پايان به تساوي 2 بر 2 رسيدند.

محسن حميدي در دقيقه 32 و هادي عقيلي در دقيقه 60 براي سپاهان به ثمر رسيد. لئوناردو هر دو گل صنعت نفت آبادان را در دقايق 46 و 91 (پنالتي) به ثمر رساند.

عباس محمدی، دروازه بان سپاهان در دقيقه 90 با دريافت كارت قرمز از مسعود مرادی، داور مسابقه از زمين اخراج شد.

برچسب‌ها: , , ,

3 پاسخ to “سپاهان برابر صنعت نفت متوقف شد”

  1. saeed Says:

    با عرض سلام و خسته نباشی به کلیه بچه های ابادانی
    امیدوارم همتون سالم و شاد در پناه خدا باشید ممنونم از نتیجه ای که گرفتید شما ثابت کردید که فوتبال رو بلد هستید من وقتی بازی های شما رو نگاه میکنم لذت میبرم شما یه خورده بد شانس هستید و این درست میشه بهر حال حق با شما هم هست که ببرید شما فوتبال بازی میکنید و نه ضد اون تنها خواهش من از مربی شما اینکه یه کم به شما اعتماد کنه حتما میتونید تو نیم فصل دوم خودتون رو پیدا کنید
    باتشکر از بازی امروزتون در پناه حق باشید

  2. saeed Says:

    راستی من یه ابادانی نیستم که اینها رو گفتم سعید هستم از تهران خوشحالم که طرفدار تیم شما هستم

  3. کوکا Says:

    سلام … دیروز رفتم استادیوم … یه گزارش تصویری از تماشاچیها دارم … توی وبم میتونید ببینید … موفق باشی

پاسخی بگذارید

