سومین پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان

در ورزشگاه آزادی تهران تیم فوتبال پرسپولیس که از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر صنعت نفت آبادان به میدان رفته بود موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست داده تا با 39 امتیاز به صدرنشینی اش پیروزی  در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد.

عباس آقایی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 20 گل پیروزی شاگردان افشین قطبی را به ثمر رساند. این سومین پیروزی پرسپولیس در سالجاری برابر صنعت نفت بود. این دو تیم دو بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی به مصاف هم رفته اند.

ضمن اینکه محمدرضا مامانی از تیم فوتبال پرسپولیس و فواد بغلانی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازیکنانی بودند که در این دیدار از رحیمی مقدم کارت زرد گرفتند.

+ خبرگزاری مهر

برچسب‌ها: , , ,

2 پاسخ to “سومین پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان”

  1. ehsan Says:

    دوست عزیز سلام
    در بازدید از وبلاگ شما متوجه شدم که طرفدار یک تیم شهرستانی هستید. من در صدد بودم یک وبلاگ برای گفتن حرف همه بچه های شهرستانی ایجاد کنم. اما با توجه به پراکندگی موجود در این گونه وبلاگها به نظر می رسد اضافه کردن یک وبلاگ دیگر وقت تلف کردن باشد. پیشنهاد من این است که همه وبلاگ نویس های فعال طرفدار تیم های شهرستانی با کمک هم یک وبلاگ (یا حتی سایت) قدرتمند ایجاد کنند تا صدایمان به جایی برسد. خوشحال می شوم نظر شما را بدانم

  2. نبی Says:

    سلام
    بلاگ خوبی دارید

    http://www.nabi.ir
    http://www.shahraknaft.net
    http://www.ahwazserver.net

بیان دیدگاه