هفته 10 ليگ برتر شنبه 17 مهر صنعت نفت – پاس

هفته 10 ليگ برتر

شنبه 17 مهر 1389
صنعت نفت – پاس
ساعت: 18:15 ایران
…ورزشگاه تختی آبادان

Saturday, 09 October 2010 at 18:30
استادیوم تختی آبادان

برچسب‌ها: ,

2 پاسخ to “هفته 10 ليگ برتر شنبه 17 مهر صنعت نفت – پاس”

  1. civilar Says:

    سلام من طرفدار پاس هستم. امیدوارم در این بازی، هم شما از تیمتان راضی باشید و هم ما.

    من صنعت نفت رو خیلی دوست دارم، حیفه تیم به این بزرگی بود که این چند ساله این همه مشکل داشت. امیدوارم امثال به همه ثابت کنه که این تیم چه تیمیه. هر چند تا همین جاش هم با این که تمرینات شروع فصل خوبی نداشته و بازیکن خاصی رو جذب نکرده عالی نتیجه گرفته.

    ولی نمی تونم منکر بشم که دوست دارم پاس ببره ولی بیشتر دوست دارم دو تا تیم بازی خوبی رو به نمایش بزارن.

    خب شرمنده من همدانی هستم و طرفدار پاس!

    موفق باشی دوست عزیز

  2. Sanat Says:

    ممنون از وقتی که گذاشتی و کامنت دادی، مرسی دوست عزیز از اظهار محبتت.

    به امید خدا بازی خوب، دیدنی و بدور از حاشیه‌های آزار دهنده رو مشاهده کنیم.

    امیدوارم مسئولین برگزاری این رقابت، جدا از مسائل حاشیه‌ای و برد و باخت، خاطره خوبی رو برای دست اندکاران تیم پاس به جا بگذارند.

    باز هم ممنون از وقتی که گذاشتی

پاسخی بگذارید

