قاسم‌پور در داماش درود، اميدوارم دلم برای صنعت نفت آبادان تنگ نشود

سرمربي جديد داماش دورود گفت: به هيچ وجه دلم براي نفت آبادان تنگ نشده و اميدوارم هيچ زمان هم تنگ نشود.

ابراهيم قاسم‌‌پور ، در مورد قراردادش با باشگاه داماش دورود به عنوان سرمربي اين تيم براي فصل آينده ليگ دسته اول گفت: بيشتر از آنكه در اين قرارداد مسائل مالي مطرح باشد، يك قرارداد قلبي و دوستانه مطرح است و من با عابديني رفاقتي قرارداد امضا كردم.

وي ادامه داد: در فوتبال ما كوچك و بزرگ معنا ندارد. در اين فوتبال نه به لياقت‌ها كار دارند و نه به توانايي و سوابق بلكه زد و بند حرف اول را مي‌زند.

قاسم پور تأكيد كرد: هدفم كار كردن و خدمت به فوتبال و اين فصل به داماش دورود است.

وي در مورد اينكه علاقمند به حضور در تيم‌هاي خوزستاني نيست؛ گفت: به نظر مي‌رسد كه خوزستاني‌ها با من خوب نيستند و دل خوشي از بنده ندارند.

سرمربي جديد داماش دورود افزود: دلم اصلاً براي نفت آبادان تنگ نشده است. در اين تيم با خيلي‌ها از جمله من برخورد خيلي خوبي شده است! به همين دليل دلم براي اين تيم تنگ نشده و اميدوارم هيچ موقع هم دلم براي اين تيم آباداني تنگ نشود.

منبع: http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9003181164

برچسب‌ها: , , ,

پاسخی بگذارید

